مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:102022-12-26سياسي

برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دلها» در کردستان


مدیر ستاد فهما کردستان از برگزاری مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دلها» در استان خبر داد و گفت: این مسابقات در بین اعضای کانون های مساجد و به مناسبت هفته بصیرت و دهه مقاومت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در مصاحبه مجازی با خبرنگاران رسانه ها اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) و تبیین جایگاه معنوی ایشان در جامعه، اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات هنری تحت عنوان سردار دلها کرده است.

وی با اشاره به موضوع این مسابقات فرهنگی هنری افزود: مجموعه مسابقات سردار دلها با پنج موضوع نقاشی، شعر، دلنوشته، خوشنویسی و مقاله نویسی در رده های سنی (کودک 8 تا 12 سال) نوجوان (13 تا 18 سال) و جوان (19 تا 30 سال) پیش بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان به شرایط شرکت در این مسابقات فرهنگی هنری نیز اشاره کرد و گفت: عضویت در سامانه بچه های مسجد، خلق آثار به زبان های کُردی، فارسی و ترکی و رعایت رده سنی از شرایط عمومی علاقه مندان به شرکت در این مسابقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دلها» در کردستان

برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دلها» در کردستان