مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:502022-12-26پزشكي

پژوهشگران ایرانی جزو پژوهشگران 2 درصد دنیا در حوزه سلامت زنان


فهیمه رمضانی تهرانی، متخصص زنان و زایمان و فلوشیب باروری رتبه برتر استاد علوم بالینی در جشنواره ابوریحان بیرونی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی، - پژوهشگر برتر جشنواره ابوریحان گفت: در ارزیابی دانشگاه استنفورد در خصوص رتبه بندی محققان در حوزه تحقیقات سلامت زنان انجام داد، توانستم جزو 2 درصد محققان برتر در حوزه سلامت زنان باشم.

فهیمه رمضانی تهرانی، متخصص زنان و زایمان و فلوشیب باروری رتبه برتر استاد علوم بالینی در جشنواره ابوریحان بیرونی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره تحقیقاتی که به سبب آن به عنوان استاد برتر انتخاب شده است گفت: تحقیقاتی که من انجام می دهم عمدتا در حوزه سلامت زنان، غدد تولید مثل و اختلالات مرتبط با یائسگی است.

رمضانی تهرامی ادامه داد: به سبب کمیت و کیفت تحقیقاتی که در این حوزه انجام دادم به عنوان استاد برتر انتخاب شدم، همچنین در سطح بین المللی در بروزرسانی گاید لاین تشخیصی و درمانی سندرم تخمدان پلی کیستیک شرکت داشتم و در جلساتی که برای به روزرسانی این گاید لاین در کشور ایتالیا برگزار شد حضور فعال داشتم.

این پژوهشگر برتر با اشاره ارزیابی دانشگاه استنفورد و رتبه بندی محققان گفت: در ارزیابی که سال گذشته دانشگاه استنفورد در خصوص رتبه بندی محققان در حوزه تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران ایرانی جزو پژوهشگران 2 درصد دنیا در حوزه سلامت زنان

پژوهشگران ایرانی جزو پژوهشگران 2 درصد دنیا در حوزه سلامت زنان