مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:302022-12-26سياسي

کمبود آمبولانس و پایگاه اورژانس در اراک، کمیجان و خنداب برطرف می شود


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود آمبولانس و پایگاه های اورژانس جاده ای در شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب برطرف می شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود آمبولانس و پایگاه های اورژانس جاده ای در شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب برطرف می شود.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نشستی با رییس اورژانس کشور که با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و رییس اورژانس استان مرکزی تشکیل شد، مشکل کمبود و فرسودگی آمبولانس های اراک، کمیجان و خنداب، نیروی انسانی مورد نیاز و اعتبار لازم جهت تجهیز و راه اندازی پایگاه های خیرساز اورژانس 115 استان بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: فرسودگی و نیاز به بازسازی برخی آمبولانس های حوزه انتخابیه و نیز تجهیز 12 پایگاه اورژانس جاده ای خیرساز که فاقد آمبولانس هستند، مهمترین محور تشکیل این نشست بود تا با تجهیز و برخورداری پایگاه ها از آمبولانس مردم حوزه انتخابیه از خدمات لازم در حوزه امداد و نجات جاده ای برخوردار شوند.

او همچنین ایجاد پایگاه های جدید در برخی نقاط شهرهای اراک، کمیجان و خنداب را مطالبه دیگر از رییس اورژانس کشور دانست و افزود: به دلیل فاصله طولانی برخی نقاط با مراکز شهرستان ها، ضرورت تسریع در امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آمبولانس و پایگاه اورژانس در اراک، کمیجان و خنداب برطرف می شود

کمبود آمبولانس و پایگاه اورژانس در اراک، کمیجان و خنداب برطرف می شود