مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:302022-12-26اجتماعي

«یزدانِ فداکار» سوخت تا خط مقدم صنعت حفظ شود


خوی وحشی گری شان زمانی به غایت خود می رسد که به تماشای سوختن انسان های بی گناه می نشینند و مدام عکس و فیلم می گیرند تا برای اربابانشان در اینترنشنال و بی بی سی بفرستند و جیره و مواجب خوش خدمتی شان را بگیرند.

- چهارمحال و بختیاری، مریم رضی پور صدای ممتد سوت قطار گنجشک هایی را که مشغول خواندن آواز بودند از روی شاخه های خشک و بی برگ درختان پراند، همیشه از همین مسیر عبور می کند سا ل هاست این قطار روی همین ریل ها قدم می زند و خاطراتش را دود می کند.

هر روز بعد از سیراب شدن از طلوع زیبای خورشید به ایستگاه تحویل بار می رسد این واگن ها قصه زندگی شان سر دراز دارد شاید کسی در آن سوی ریل ها به تماشایشان ننشیند و یا کسی دستی برای مسافرهای نداشته شان تکان ندهد و شاید هیچ گاه صدای خنده های مسافران را تجربه نکرده باشند و شاید واگن هایش رنگ و رو رفته باشد اما سال هاست اینجا در خط مقدم صنعت کشور مواد اولیه کارخانه های بزرگی مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن را به مقصد می رسانند.

سال هاست این مسیر تکراری از ایستگاه تا کارخانه را رفته و برگشته اند این قطارها تنها با لوکوموتیوران هایشان خو گرفته اند.

 25 آبان ماه 1401 در دل تاریکی شب چندنفر در کمین نشسته اند تا به خیالشان با به آتش کشیدن چند واگن قطار چرخ تولید کشور را از حرکت باز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یزدانِ فداکار» سوخت تا خط مقدم صنعت حفظ شود

«یزدانِ فداکار» سوخت تا خط مقدم صنعت حفظ شود