مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:252022-12-26اقتصادي

ساخت وساز ربطی به تحریم ها ندارد


نهضت مسکن ملی توسط مردم می تواند به شکوفایی برسد،مدیریت مردم در بخش ساخت و ساز موفق عمل کردند تا ساخت وسازهای مشارکتی و دولتی بوده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در خصوص ساخت و ساز هر جا مسکن را مردم به تنهایی شروع به ساخت و ساز کردند موفق بوده اند و مدیریت بهتری داشتند.

وقتی یک زمین و یک ملک را شخصی دارد و می تواند بدون دخالت ساخت و ساز کند موفق بوده است چرا که ساخت و سازهای مشارکتی سخت است و چرا که هماهنگ بین چند نفر سخت است.

خود مالکی در روستاها موفق بوده است وی در ادامه بیان کرد: در حوزه ساخت و ساز مسکن در روستاها خود مردم این کار را انجام می دهند می بینید که موفق بوده اند و البته هر شهری که زمین داده شده است ساخت ساز انجام شده و هیچ مشکلی نداشته است اما در شهرهای بزرگ نمی توان کار را به دست مردم چرا که زمین مردمی به اندازه کافی برای ساخت نهضت ملی وجود ندارند که بخواهند ساخت و ساز انجام دهند بنابراین این طرح خودمالکی بیشتر در شهرهای کوچک و روستاها امکان پذیر و موفق بوده است.

رییس بنیاد مسکن در خصوص ساخت و ساز در شهری مثل تهران گفت: در تهران مسکن سازی توسط افراد در شهرک های جدید و اطراف تهران صورت می گیرد البته ساخت ساز یک طبقه به دست مردم انجام می شود به طور مثال در قم، شیراز و چهارمحال بختیاری ساخت و سازها صورت می گیرد و محوریت اصلی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وساز ربطی به تحریم ها ندارد

ساخت وساز ربطی به تحریم ها ندارد