مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:052022-12-26اجتماعي

مزایای راه اندازی خانه های محیط زیست


رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان با اشاره به ایجاد خانه های محیط زیست گفت: این موضوع در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین بزرگداشت هفتادمین سالگرد درگذشت استاد کریم ساعی، بنیانگذار علوم نوین منابع طبیعی در ایران، با حضور رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبان سازمان حفاظت محیط زیست، جمعی از اساتید، دانشجویان، پیشکسوتان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

این مراسم با برگزاری میز تخصصی علمی با عنوان؛ حکمرانی و مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و محیط زیست؛ چالش ها و راهکارها همراه بود.

ضیاالدین الماسی رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان به عنوان نماینده سازمان حفاظت محیط زیست درسخنان خود به مؤلفه های حاکمیت محیط زیست که شامل اصل مشارکت، پاسخگویی، مسئولیت پذیری، کیفییت قوانین و مقررات، قانون گرایی و همینطور مبارزه با فساد بود پرداخت.

وی در رابطه با سازوکارهای مشارکت پذیری، به برنامه های معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست در دولت مردمی از جمله ایجاد خانه های محیط زیست در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این خانه ها باعث فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای راه اندازی خانه های محیط زیست

مزایای راه اندازی خانه های محیط زیست