مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:052022-12-26سياسي

تعریض زیر گذر «بهرام مصیری» به مدت یک هفته در ورامین اجرا می شود


فرماندار ورامین از اجرای عملیات تعریض زیر گذر«بهرام مصیری» از تاریخ نهم دی ماه به مدت یک هفته توسط راه آهن خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مسیرهای جایگزین ورودی و خروجی معرفی می شود.

- ورامین- فرماندار ورامین از اجرای عملیات تعریض زیر گذر بهرام مصیری از تاریخ نهم دی ماه به مدت یک هفته توسط راه آهن خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مسیرهای جایگزین ورودی و خروجی معرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه شورای ترافیک ورامین اظهار داشت: با پیگیری های انجام گرفته عملیات تعریض زیر گذر بهرام مصیری از تاریخ 9 دی ماه به مدت یک هفته توسط راه آهن جمهوری اسلامی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل اجرای این طرح عمرانی محدودیت های ترافیکی در مسیر شهرک صنعتی خیرآباد ایجاد می شود گفت: همزمان با اجرای این طرح مسیرهای جایگزین ورودی و خروجی معرفی می شوند.

درویشی افزود: عوامل راهور در طول مدت اجرای این طرح عمرانی در طول مسیر می بایست جهت هدایت خودروها مستقر شوند.

معاون استاندار تهران با اشاره به وضعیت ترافیک شدید در شهر ورامین گفت: متأسفانه در سالیان گذشته برنامه جامع شهرسازی و نیز ترافیکی در شهر ورامین تهیه و اجرا نشده است و اصلاح هندسی خیابان ها در مرکز شهر ورامین نیاز به بودجه های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض زیر گذر «بهرام مصیری» به مدت یک هفته در ورامین اجرا می شود

تعریض زیر گذر «بهرام مصیری» به مدت یک هفته در ورامین اجرا می شود