مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:002022-12-26سياسي

صلح جهانی در سایه همکاری رهبران ادیان برقرار می شود


ارنست جیکوب در دیدار با رییس خانه فرهنگ ایران در پیشاور گفت: باید با تلاش و همدلی در این دنیای پر از آشوب و فتنه و آگاهی بخشی برای رسیدن به صلح پایدار جهانی در سایه همکاری هرچه بیشتر رهبران ادیان، - گام های مؤثر برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ارنست جیکوب، کشیش کلیسای کاتولیک پیشاور، سیده زینب نقوی، معاون کمیساریای عالی پیشاور، ویلسون وزیر، نماینده اقلیت ها در مجلس ایالت خیبرپختونخوا، علی جان، پژوهشگر و تاریخ نگار معروف ایالت، آگستن جیکوب، مدیر اجرایی انجمن حمایت از اقلیت های دینی ایالت خیبرپختونخوا ضمن حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پیشاور با مهران اسکندریان، رییس خانه فرهنگ کشورمان دیدار کردند.

طرفین در این دیدار، پیرامون رسالت پیامبران الهی، وضعیت اقلیت های دینی در ایران و پاکستان و ارایه راهکارهای تقویت همکاری های دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.

اسکندریان با ارایه گزارشی از وضعیت اقلیت های دینی و مسیحیان ایرانی و حضور آنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) و حضرت محمد(ص) دو پیامبر و رسولان مبعوث شده بزرگ الهی برای هدایت، عزت، سعادت بشریت و برقراری جهانی امن و آرامش از سوی خداوند متعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح جهانی در سایه همکاری رهبران ادیان برقرار می شود

صلح جهانی در سایه همکاری رهبران ادیان برقرار می شود