مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:102022-12-26فرهنگي

بالاگرفتن تب خانه های قدیمی و چیزهایی که نمی دانید


«اگر به فکر بازسازی، بهسازی یا نوکردن خانه خود هستید، به همه ابعادش فکر کنید.

اگر هم تصمیم دارید در یک خانه قدیمی زندگی کنید، بدانید همه چیز آن طور که از دور به نظر می رسد، - اگر به فکر بازسازی، بهسازی یا نوکردن خانه خود هستید، به همه ابعادش فکر کنید.

اگر هم تصمیم دارید در یک خانه قدیمی زندگی کنید، بدانید همه چیز آن طور که از دور به نظر می رسد، زیبا نیست و ممکن است زندگی در یک خانه قدیمی هم با همه قشنگی هایش پردردسر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: آیا شما از آنهایی هستید که دوست دارید در یک خانه مدرن زندگی کنید؟ از آن خانه های پر از پنجره، کف مرمر و کابینت ام دی اف یا شاید هم عاشق خانه های قدیمی هستید.

از آن خانه هایی که دیوارهای ستبر اما کهنه و فرسوده دارند.

شاید هم عاشق خانه های حیاط داری هستید که وسط شان یک حوض و فواره دارد و شما دوست دارید همان خانه را سروشکلی بدهید و تویش زندگی کنید.

این روزها بدجوری زندگی در خانه های قدیمی مد شده و تب بازسازی به جان مردم افتاده، آنهایی که می خواهند در یک خانه قدیمی زندگی کنند اما امکانات یک زندگی شهری و مدرن را هم داشته باشند.

شما چطور؟ خانه قدیمی بازسازی شده را ترجیح می دهید یا یک خانه مدرن را؟ راستی هزینه های بازسازی چگونه است؟ ترجیح خانه نو به کلنگی هر چقدر هم یک خانه قدیمی زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاگرفتن تب خانه های قدیمی و چیزهایی که نمی دانید

بالاگرفتن تب خانه های قدیمی و چیزهایی که نمی دانید