مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 23:252022-12-25اقتصادي

صادرکنندگان نمونه آذربایجان غربی تجلیل می شوند


رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: بهمن ماه سال جاری صادرکنندگان نمونه استان تجلیل می شوند.

- حسین محمدجانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه صادرکنندگان نمونه استان همه ساله بر اساس شاخص های ابلاغی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تشویق و ایجاد رقابت بین صادر کنندگان انتخاب می شوند، افزود: امسال صادرکنندگان نمونه استان از بین ثبت نام کنندگان استان با عملکرد صادراتی در سال 1400 و مطابق شاخص های عمومی و اقتصادی انتخاب و در بهمن ماه سال جاری طی مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان، صادر کنندگان در بازه زمانی مشخص در سامانه به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک مورد نیاز را جهت بررسی به صورت فیزیکی به اداره بازرگانی ارائه می کنند و پس از بررسی مدارک و مستندات و استعلامات مورد نیاز و طرح در کارگروه ویژه انتخاب صادر کنندگان نمونه استان انتخاب می شوند.

محمدجانی تصریح کرد: مهمترین شاخص های انتخاب صادر کنندگان نمونه در هر گروه کالایی، آمار صادرات و رشد آن، تنوع بازارهای هدف صادراتی، نام و نشان تجاری و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی، حضور در کنسرسیوم های صادراتی، اشتغال مولد و دائمی و مهارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان نمونه آذربایجان غربی تجلیل می شوند

صادرکنندگان نمونه آذربایجان غربی تجلیل می شوند