مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 22:002022-12-25اقتصادي

طلسم گردشگری آشوراده شکست/ پیمانکار غیربومی در مسکن و راهسازی نداریم


استاندار گلستان با بیان اینکه استان به کارگاه بزرگ راهسازی تبدیل شده است، گفت: هیچ کدام از پروژه های استان در حوزه راه متوقف نشده و پیمانکاران بومی با تمام توان در حال تکمیل طرح ها هستند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه استان به کارگاه بزرگ راهسازی تبدیل شده است، گفت: هیچ کدام از پروژه های استان در حوزه راه متوقف نشده و پیمانکاران بومی با تمام توان در حال تکمیل طرح ها هستند.

علی محمد زنگانه در چهارمین نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان گلستان که در سالن شهیدرجایی استانداری برگزار شد اظهار کرد: با گذشت 10 ماه از سفر رییس جمهور به گلستان، رقمی معادل 20 هزار و 780 میلیارد ریال از مصوبات سفر به بخش های مختلف عمرانی استان اختصاص یافته است.

استاندار گلستان با بیان اینکه مقرر شده بود بخش از پروژه ها در هفته دولت سال جاری افتتاح شود که با اختصاص حدود 100 هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی برای 9 هزار و 900 نفر مقرر شد، ادامه داد: همین روند را برای دهه فجر دنبال می کنیم تا علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی شرایط اشتغال جوانان فراهم شود.

وی به آخرین وضعیت هتل ورزش گرگان اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم جهت برقراری تأسیسات برق 250 کیلووات پروژه انجام شده است و تلاش می شود تا همزمان با دهه مبارک فجر 1401 به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم گردشگری آشوراده شکست/ پیمانکار غیربومی در مسکن و راهسازی نداریم

طلسم گردشگری آشوراده شکست/ پیمانکار غیربومی در مسکن و راهسازی نداریم