مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 22:002022-12-25پزشكي

گردشگری سلامت در کرمانشاه تقویت خواهد شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت مرزی بودن استان با کشور عراق گفت: گردشگری سلامت در کرمانشاه تقویت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد محمدی بعد از ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه گردشگری سلامت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از راه هایی که به اقتصاد بیمارستان ها و اقتصاد سلامت کمک می کند توسعه توریسم درمانی و افزایش پذیرش بیماران بین الملل است.

وی افزود: کشور ما از کشورهای هدف گردشگری سلامت است به ویژه استان هایی که مرز مشترک با کشورهای همسایه دارند از جمله استان کرمانشاه و دیگر استان های غربی که با کشور عراق مرز مشترک دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیماران عراقی هم با توجه وجود پزشکان و جراحان حاذق و ماهر و کادر درمانی مجرب و کارآمد در کشور، مایلند برای درمان به ایران سفر کنند.

محمدی بیان کرد: از سوی دیگر هزینه پایین درمان و وجود تجهیزات و امکانات و هتلینگ خوب در کشور یکی دیگر از نقاط قوت ما در حوزه توریسم سلامت به شمار می رود.

وی اضافه کرد: این شرایط ظرفیت های بسیار خوبی را برای ما ایجاد کرده که بر اساس آن می توانیم ظرفیت پذیرش بیماران بین الملل را افزایش دهیم و در این زمینه تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته اما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت در کرمانشاه تقویت خواهد شد

گردشگری سلامت در کرمانشاه تقویت خواهد شد