مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:152022-12-25اجتماعي

طرح یاری گران زندگی در 659 مدرسه البرز در حال اجرا است


رییس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش البرز گفت: طرح یاریگران زندگی در 659 مدرسه برای 250 هزار دانش آموز با رویکرد خود مراقبتی در حال اجرا است.

- فرهاد منظوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی در 659 مدرسه برای 250 هزار دانش آموز این استان با رویکرد خود مراقبتی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این طرح ملی را هم افزایی ظرفیت مدارس به ویژه تشکل های رسمی و غیررسمی برای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان ذکر و بیان کرد: این طرح در سطح مدارس استان با هدف آموزش دانش آموزان و خانواده ها در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد به اجرا درآمده است.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در میان نوجوانان، طرح یاریگران زندگی را به عنوان برنامه ای تحولی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در مدارس اجرا می کند.

منظوری ادامه داد: مصرف مواد مخدر و داروهای روان گردان یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی در دوره کنونی محسوب می شود که بیش از همه جوانان و دانش آموزان درمعرض این آسیب قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: در این طرح اهمیت آگاهی دادن به دانش آموزان، خانواده ها و کارکنان مدارس با توجه به رشد روزافزون آسیب های اجتماعی در سال های گذشته دوچندان می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یاری گران زندگی در 659 مدرسه البرز در حال اجرا است

طرح یاری گران زندگی در 659 مدرسه البرز در حال اجرا است