مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:102022-12-25سياسي

تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفت وگویی در تشریح نشست امروز یکشنبه 4 دی ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: - اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه امروز کمیسیون خود با تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه شهید رجایی موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفت وگویی در تشریح نشست امروز یکشنبه 4 دی ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در نشست امروز بررسی مشکلات دانشگاه فنی و حرفه ای از قبیل میزان سرانه دانشجو وضعیت هیأت علمی، تغذیه و خوابگاه با توجه به تأکید بر مهارت آموزی در قانون برنامه ششم توسعه با حضور وزیر علوم و رؤسای دانشگاه های فنی و حرفه ای، علمی کاربردی و پیام نور برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی نیز حضور داشتند.

وی افزود: در ابتدای نشست امروز گزارشی توسط رؤسای دانشگاه ‎ها ارائه و وزیر علوم و نمایندگان حاضر در نشست نقطه نظرات خود را بیان کردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، کم بودن سرانه دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در مقایسه با سایر دانشگاه ها را از جمله مسائل مطرح شده در این نشست برشمرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش تصویب شد

تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش تصویب شد