مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:502022-12-25سياسي

نظام جمهوری اسلامی با اتکا به ولی فقیه، استکبار را به تنزل کشاند


معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: تنزل روز به روز قدرت استکبار جهانی توسط نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور ولی فقیه در راس انقلاب است.

- بندرعباس - معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: تنزل روز به روز قدرت استکبار جهانی توسط نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور ولی فقیه در راس انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی روز یکشنبه در آیین اختتامیه نخستین کنگره ملی معبر عشق در جزیره اظهار کرد: ولی فقیه به عنوان رکن اصلی نظام انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن در راس بوده و با اتکا به آن این نظام تاکنون از گزند دسیسه ها در امان مانده است.

وی افزود: همچنین انقلاب اسلامی توانسته با اتکا به ولی فقیه هم اکنون قدرت استکبار جهانی را تنزل داده و این روند همچنان ادامه دارد.

طی سه ماه گذشته همه رسانه معاند دنبال مایوس کردن مردم هستند به این نکته توجه ندارند که در جمع درس گرفتگان مکتب حسینی، یاس جایی ندارد.

وی با بیان اینکه در این مدت تمامی پیکان ها به سمت ولی فقیه نشانه رفته است و در رسانه ها هزاران دروغ به خورد جوانان ایرانی داده اند افزود: با توجه آموزه های نهضت حسینی تکلیف مردم انقلابی در خصوص مقابله با این دسیسه ها مشخص شده و این همان تکیه بر استواری و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی با اتکا به ولی فقیه، استکبار را به تنزل کشاند

نظام جمهوری اسلامی با اتکا به ولی فقیه، استکبار را به تنزل کشاند