مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:052022-12-25فرهنگي

آمادگی استان ها برای شرکت در جشنواره تجسمی فجر


بخش تجسم هنر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از اعلام آمادگی و مشارکت گسترده استان های کشور در برگزاری جشنواره پانزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، سید مصطفی زراوندیان، دبیر بخش تجسم هنر ضمن ارزیابی مثبت روند تعامل ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: امسال همچون سال گذشته همزمان با برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر در پایتخت، شاهد برپایی نمایشگاه های هنری در استان های سراسر کشور نیز خواهیم بود.

وی افزود: به منظور تمرکززدایی، بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود در استان ها و نیز ایجاد زمینه های لازم جهت ارائه آثار هنرمندان مستعد سراسر کشور، در این دوره نیز تدابیر و تمهیدات مقتضی پیش بینی شده است تا هنرمندان از اقصی نقاط کشور بتوانند آثار هنری خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال و در این رویداد هنری شرکت کنند.

زراوندیان ضمن اشاره به بخش های مختلف پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بیان کرد: همانطور که در فراخوان نیز قید شده است، جشنواره امسال در دو بخش اصلی (طوبای زرین) و ویژه (قله ها) برگزار می شود که بخش طوبای زرین رقابتی بوده و شامل آثار ارسالی هنرمندان رشته های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی گرافیک، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، نقاشی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استان ها برای شرکت در جشنواره تجسمی فجر

آمادگی استان ها برای شرکت در جشنواره تجسمی فجر