مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:052022-12-25سياسي

نیروهای یمنی واقعیت های میدانی جدیدی را تحمیل کردند


رییس هیئت مذاکره جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که نیروهای این کشور واقعیت های میدانی جدیدی را بر دشمن تحمل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رییس هیئت مذاکره جنبش انصارالله یمن گفت که هیئت اعزامی کشور عمان به صنعاء با عبدالملک الحوثی رییس این جنبش، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن و رییس ستاد مشترک ارتش یمن دیدار کرد و این دیدارها مفید بود.

وی افزود: از زمان پایان آتش بس، گفتگوهای گسترده ای را با طرف های مختلف از جمله طرف سعودی و سازمان ملل در مسقط انجام دادیم.

عبدالسلام تصریح کرد: نیروهای ما واقعیت های میدانی جدیدی بر دشمن تحمیل کردند و طرف مقابل باید این واقعیت را بپذیرد که ما وارد مرحله جدیدی شده ایم.

رییس هیئت مذاکره جنبش انصارالله یمن ادامه داد: پس از لغو آتش بس که به خاطر لجاجت ورزی طرف مقابل تمدید نشد، ما هیچ تعهدی نداریم، ولی تلاش هایی از طرف برادران عمانی برای پیشرفت مذاکرات وجود دارد.

وی گفت: درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز یمن باید صرف رفاه شهروندان یمنی و پرداخت حقوق کارمندان همه استان های این کشور شود.

عبدالسلام تاکید کرد: لازمه برقراری آتش بس دائم لغو محاصره، خروج نیروهای اشغالگر و پرداخت حقوق کارمندان است، در شرایط پیچیده کنونی و بحران های انسانی و اقتصادی نمی توان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای یمنی واقعیت های میدانی جدیدی را تحمیل کردند

نیروهای یمنی واقعیت های میدانی جدیدی را تحمیل کردند