مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 19:152022-12-25سياسي

پذیرش مقاله یک سمنانی در مجله بین المللی


مقاله کارشناس شرکت برق منطقه ای سمنان در مجله تخصصی بین المللی پذیرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مقاله کارشناس شرکت برق منطقه ای سمنان در مجله تخصصی بین المللی Journal of Applied Bioinformatics and Computational Biology ، پذیرفته و چاپ شد.

این مقاله با عنوان Consolidated Optimization Method based on GASA-SVM for Predicting Protein-Protein Interactions from Protein Sequences توسط سعیده محمودیان، کارشناس امنیت شبکه دفتر فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای سمنان تألیف شد.

محمودیان گفت: بیشتر فعالیت های سلول از طریق برهمکنش بین پروتیین ها (PPI) صورت می گیرد.

اطلاعات PPI ها به بهبود دانش ما در مورد عملکرد سلول، عملکرد پروتیین، عملکرد ژن، مسیر سیگنالینگ و یافتن پروتیین های بیماری کمک می کند.

وی هدف از ارائه این مقاله را پیش بینی و شناسایی برهمکنش پروتیین- پروتیین (PPI) با دقت بالا و در زمان قابل قبول با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین عنوان کرد و افزود: در این مقاله، یک روش توسعه یافته مبتنی بر الگوریتم ماشین بردار پشتیبان (SVM) بهبود داده شده توسط ترکیب الگوریتم های بهینه سازی- الگوریتم ژنتیک با الگوریتم شبیه سازی التهابی (GASA)- برای پیش بینی PPI ها تنها با استفاده از داده توالی های اولیه پروتیین ها معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مقاله یک سمنانی در مجله بین المللی

پذیرش مقاله یک سمنانی در مجله بین المللی