مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 19:102022-12-25سياسي

آیت الله جوادی آملی: مردم بیشتر از قول به عمل احترام می گذارند


به تعبیر مولا امیرالمومنین(ع) مردم ستون دین هستند و باید به نیازهای آنان توجه شود، ولی مردم بیشتر از «قول»، به «عمل» احترام می گذارند و عمل همواره اثربخش تر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در بیت آیت الله عبدالله جوادی آملی در قم با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بیان داشت: همگان باید به کشور خود و قانون خود احترام گذاشته و نظم کشور همواره محفوظ بماند.

حداقل انسانیت این است که انسان نه بیراهه برود و نه راه کسی را ببندد، و همه ما باید به این دستور اسلامی برگردیم.

وی در ادامه بیان کرد: دانشجوها به فطرت نزدیک تر هستند و به نظم و قانون هم احترام می گذارند، اما برخی از آنها اشکالات علمی دارند که باید اساتید برطرف نمایند و برخی اشکالات عملی را وارد می دانند که باید مسئولین در عمل این اشکالات را از ذهن این ها بر طرف نمایند.

آیت الله جوادی آملی اظهار کرد: به تعبیر مولا امیرالمومنین(ع) مردم ستون دین هستند و باید به نیازهای آنان توجه شود، ولی مردم بیشتر از قول ، به عمل احترام می گذارند و عمل همواره اثربخش تر بوده است، لذا مسئولین باید این را مورد توجه قرار داده و در عمل به رفع مشکلات جوانان خصوصا مباحث مرتبط با کنکور، آینده درسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جوادی آملی: مردم بیشتر از قول به عمل احترام می گذارند

آیت الله جوادی آملی: مردم بیشتر از قول به عمل احترام می گذارند