مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 19:102022-12-25سياسي

جهاد دانشگاهی نباید خصلت جهادی و انقلابی خود را از دست بدهد


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نباید به یک نهاد اداری و سازمانی در کنار سازمان های دیگر تبدیل شود جهاد دانشگاهی باید شتاب دهنده باشد.

- ایسنا/قم عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نباید به یک نهاد اداری و سازمانی در کنار سازمان های دیگر تبدیل شود جهاد دانشگاهی باید شتاب دهنده باشد.

علی حسینی معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم امروز 4دی ماه با آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم به تشریح بخش های مختلف فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف فرهنگی و آموزشی پرداخت.

حسینی در ادامه گزارشی از فعالیت های دو خبرگزاری مستقر در جهاد دانشگاهی ایسنا و ایکنا، روند برگزاری جشنواره مهدویت و اقدامات انجام شده در این حوزه، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایرانی ایسپا و سازمان دانشجویان و دفاتر جهاد در دانشگاه های قم ارائه کرد.

در این جلسه آیت االله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است و عرصه این فعالیت انقلابی در حوزه ی بسیج ظرفیت های دانشگاه ها در جهت رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی با رویکرد جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی نباید خصلت جهادی و انقلابی خود را از دست بدهد

جهاد دانشگاهی نباید خصلت جهادی و انقلابی خود را از دست بدهد