مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 19:002022-12-25سياسي

آغاز ثبت نام مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم


معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در استان خبر داد.

- تبریز-معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم لایقی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: بر این اساس دختران و پسران نوجوان و جوان علاقمند به علوم قرآنی می توانند تا 15 دی ماه سال جاری در این دوره ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تبریز در دوره های طرح ملی تلاوت حضور پررنگی داشته و مقام هایی کشوری کسب کرده است، اضافه کرد: برخی از نخبگان طرح ملی تلاوت قرآن کریم در تبریز اساتید برجسته ای در علوم قرآنی شدند و این شهر یکی از قطب های قرآنی کشور محسوب می شود که طرح ملی تلاوت می تواند شاخص های قرآنی استان را ارتقا دهد.

لایقی افزود: با همکاری و همراهی آموزش و پرورش استان زمینه ثبت نام و شرکت فعال دانش آموزان علاقمند در طرح ملی تلاوت فراهم می شود.

وی گفت: از اهداف این طرح، کشف و شناسایی نوجوانان مستعد قرآنی، ارتقای سطح علمی و عملی و همچنین رشد و شکوفایی قرآن آموزان نوجوان، بهره گیری از روش های نوین آموزش قرآن کریم، آموزش کامل رشته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم

آغاز ثبت نام مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم