مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:502022-12-25پزشكي

طرح جامع کاهش آلودگی هوای اهواز ، نیازمند اراده اجتماعی، سیاسی و اداری است


دبیر علمی بیست و پنجمین همایش ملی و ششمین همایش بین المللی بهداشت محیط گفت: اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای اهواز، مستلزم اراده اجتماعی، سیاسی و اداری است.

- دکتر نعمت الله جعفرزاده، دبیر علمی بیست و پنجمین همایش ملی و ششمین همایش بین المللی بهداشت محیط که از 29 آذرماه تا اول دی ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، در این رابطه گفت: این همایش به صورت مشترک توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و انجمن علمی بهداشت محیط ایران برگزار و بر مسائل مربوط به عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت، بحث و گفت وگو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب دا خوزستان، وی ادامه داد: نکته جالب توجه این همایش، همزمان شدن آن با وقوع مشکلات آلودگی هوا در برخی از کلان شهرهای کشور و از جمله کلان شهر اهواز بود که عمدتا ناشی از فعالیت های آلوده کننده منابع مختلف صنعتی، خدماتی و غیره است.

دبیر علمی همایش بهداشت محیط در رابطه با نتیجه برگزاری این همایش عنوان کرد: در رابطه با این همایش و کنترل آلودگی هوا می توانیم این نتیجه را اعلام کنیم که باید اراده کافی اجتماعی، سیاسی و اداری برای اجرای مصوبات و مفاد طرح جامع کاهش آلودگی هوای اهواز ایجاد شود، چرا که اهواز از معدود کلانشهرهای کشور است که توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع کاهش آلودگی هوای اهواز ، نیازمند اراده اجتماعی، سیاسی و اداری است

طرح جامع کاهش آلودگی هوای اهواز ، نیازمند اراده اجتماعی، سیاسی و اداری است