مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:252022-12-25سياسي

معاون وزیر راه: تلاش متخصصان صنعت هوایی در تحریم ها نماد فعالیت جهادی است


رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تلاش متخصصان صنعت هوایی در دوران تحریم، نمونه ای از فعالیت جهادی است، گفت: هر چه از دوران دفاع مقدس و روحیه جهادی رزمندگان الگو گرفته شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کاپیتان محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام که در محل شرکت هواپیمایی آسمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، تاسی از شهدا را رمز پیروزی و موفقیت در کارها دانست.

وی تصریح کرد: باید بدانیم هر چه قدر از دوران دفاع مقدس و روحیه جهادی رزمندگان الگو گرفته شود، به همان میزان موفقیت ها بیشتر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تلاش متخصصان صنعت هوایی در دوران تحریم را نمونه ای از فعالیت جهادی دانست و با اشاره به عملیات پرواز های اربعین حسینی از همه کسانی که با همه توان و تخصص موجب شدند این عملیات به نحو احسن برگزار شود، تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم که با حضور کاپیتان شیرودی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، برگزار شد، مداحان اهل بیت(ع) در کنار پیکر مطهر شهید گمنام به ذکر مصیبت و عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: تلاش متخصصان صنعت هوایی در تحریم ها نماد فعالیت جهادی است

معاون وزیر راه: تلاش متخصصان صنعت هوایی در تحریم ها نماد فعالیت جهادی است