مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:002022-12-25سياسي

حکم محکومیت تهدید کننده محیط بان استان بوشهر تایید شد


رییس اداره حقوقی محیط زیست استان بوشهر گفت: حکم محکومیت متهم شکار و صید غیرمجاز که با انتشار فیلمی در فضای مجازی، محیط بان استان بوشهر را تهدید کرده بود، - تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس کرمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1394 شخصی ساکن شیراز فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن فیلم فردی اقدام به شکار دو رأس قوچ کرده و با پخش فایل صوتی، مهرداد نوروزی؛ فرمانده پاسگاه محیط بانی شهید محمدی کلمه شهرستان دشتستان را تهدید به مرگ می کند.

رییس اداره حقوقی محیط زیست استان بوشهر گفت: این فیلم در ایران و رسانه های خارج هم بازتاب وسیعی داشت، از همین رو شکایتی کیفری از متهمین در دادسرای دشتستان صورت پذیرفت و در نهایت منتشرکننده اصلی این کلیپ با دخالت پلیس فتا و نهادهای امنیتی دستگیر شد.

کرمی افزود: پس از این، فرد سازنده این کلیپ هم در فیروزآباد فارس شناسایی و دستگیر شد و پرونده وی پس از انجام برخی مراحل قضایی به دادگاه دشتستان ارجاع شد.

وی ادامه داد: در این پرونده پس از سیر قضایی در شعبه 101 کیفری دو شهرستان دشتستان، متهم به شش ماه حبس بابت شکار غیرمجاز دو رأس قوچ وحشی و یک سال و نیم حبس به اتهام تهدید محیط بان محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم محکومیت تهدید کننده محیط بان استان بوشهر تایید شد

حکم محکومیت تهدید کننده محیط بان استان بوشهر تایید شد