مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:202022-12-25اقتصادي

اختصاص اراضی مرکز تحقیقات گنبد به طرح ملی مسکن


با اختصاص زمین مرکز تحقیقات جهادکشاورزی گنبدکاووس به طرح نهضت ملی مسکن قلب کشاورزی گلستان هدف قرار گرفته و در معرض نابودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قلی ایمانی عصر یکشنبه در نشست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: زنگ خطر نابودی تولید کشاورزی استان گلستان به صدا درآمده است، محصولاتی نظیر سویا، کلزا، و حتی دام استان وضعیت خوبی ندارد.

دبیر خانه کشاورز گلستان، افزود: فقط گندم و جو در گلستان باقی مانده که تا حد زیادی وابسته به شرایط جوی و نزولات آسمانی است و باید برای جمعیت کثیری که معیشت آنها در استان گلستان وابسته به کشاورزی است تصمیم درست گرفته شود.

وی با انتقاد از عملکرد نمایندگان گلستان، گفت: مسبب خشک شدن اترک، سد شیرین دره است و نمایندگان استان تا امروز نتوانسته اند حقابه استان گلستان را بگیرند.

ایمانی بیان کرد: سرشاخه های اترک را در خراسانی شمالی بسته اند و کسی پیگیر نشده است.

دبیر خانه کشاورز گلستان گفت: قلب کشاورزی استان گلستان در مرکز تحقیقات کشاورزی گنبد با اختصاص زمین های آن به طرح نهضت ملی مسکن هدف قرار داده شده است.

وی بیان کرد: مرکز تحقیقات گنبد نقش سازنده در پایداری در تولید امنیت غذایی با پوشش 400 هزار هکتار زمین دیم استان و کشوری را با معرفی ارقام ایفا می کند و نباید اراضی آن تغییر کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اراضی مرکز تحقیقات گنبد به طرح ملی مسکن

اختصاص اراضی مرکز تحقیقات گنبد به طرح ملی مسکن