مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:552022-12-25سياسي

ستادهای بازسازی در 22 نقطه کشور فعال است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مناطق آسیب دیده از سیل مورد غفلت قرار نگرفته است، گفت: ستادهای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و حوادث طبیعی، - در 22 نقطه کشور فعال و 46 هزار واحد در حال بازسازی است.

اکبر نیکزاد در نشست جمع بندی سفر به شهرستان لامرد که با حضور نماینده این شهرستان در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن یادآوری اینکه برنامه ها و فعالیت های ستادهای بازسازی به دولت منعکس و برآورد خسارت ها به صورت دقیق انجام شده است، گفت: دولت در این زمینه همکاری بسیار مطلوبی داشته و تمام اعتبارات مصوب را تامین کرده است.

نیکزاد با اشاره به اینکه آخرین مورد مربوط به زلزله خوی بود، گفت: تسهیلات بازسازی این حادثه به بانک های عامل در آن شهرستان ابلاغ شده و وام های بلاعوض هم با توجه به وضعیت درآمدی کشور تامین و تخصیص داده خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: وام های مسکن شهرستان های لامرد و مُهر هم به بانک ها ابلاغ و اکثرا به مردم پرداخت شده است، 60 درصد وام های بلاعوض نیز توسط دولت تخصیص یافته و مابقی نیز تا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.

بازسازی 413 واحد آسیب دیده از سیل در استان فارس مدیر کل بنیاد مسکن فارس نیز گفت: در دی ماه سال گذشته 413 واحد آسیب دیده از حوادث در این استان نیاز به نوسازی داشت که ساخت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای بازسازی در 22 نقطه کشور فعال است

ستادهای بازسازی در 22 نقطه کشور فعال است