مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:502022-12-25اقتصادي

تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با مدیریت راهبردی محقق می شود


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اگر می خواهیم در مسیر کاهش خام فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم، مدیریت کلان نگر، راهبردی و اثربخش می تواند این اهداف را تحقق بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی امروز (یکشنبه، چهارم دی ماه) در دیدار با مدیران مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و رؤسای شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کمّی و کیفی عملکرد مدیران اظهار کرد: صنعت پتروشمی ایران با هدف تکمیل زنجیره ارزش طرح های متنوعی را در حال ساخت دارد کهبه ایجاد ارزش افزوده بیشتری در این صنعت پیشران منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک شرکت یا صنعت چابک، پویا و بزرگ نیازمند مدیران کارآمد و متخصص است، گفت: مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود، مدیرانی موفق را به صنعت نفت ایران وارد کند و الگویی تحول ساز برای تربیت و آموزش نسل جدید مدیران باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: امروز صنعت پتروشیمی در تار و پود تمام جوامع تنیده شده است و اگر می خواهیم در مسیر کاهش خام فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم، مدیریت کلان نگر، راهبردی و اثربخش می تواند این اهداف را تحقق بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با مدیریت راهبردی محقق می شود

تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با مدیریت راهبردی محقق می شود