مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:352022-12-25اقتصادي

رفع موانع 6 طرح سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج


رییس سازمان صنعت.

معدن و تجارت جنوب کرمان از رفع موانع شش طرح سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج خبر داد.

- مسلم مروجی فرد چهارم دی ماه در حاشیه برگزاری کمیته تخصصی رفع موانع تولید در کهنوج با اشاره به اهداف کمیته رفع موانع تولید گفت: با پیگیری های متعدد دنبال فراهم کردن زمینه تسهیل در روند تولید و رفع موانع آن در شهرستان کهنوج بودیم تا موانع سد راه واحدهای تولیدصنعتی، معدنی، خدماتی، کشاورزی و .

در این شهرستان رفع شود.

وی با بیان اینکه افزایش تولید و اشتغالزایی و توجه به جنوب کرمان از برنامه های محوری دولت است، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف مدنظر باید همه دستگاه های اجرایی در جنوب کرمان برای افزایش تولید داخل و اشتغال، تلاش خود را مضاعف نمایند.

رییس سازمان صمت جنوب کرمان با اشاره به اهداف مهم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب گفت: با توجه به اهمیت موضوع این کارگروه به ریاست استاندار و مستقل از مرکز استان برگزار می شود تا ضمن رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی، تسهیل در روند تولید و اشتغالزایی بیشتر در این منطقه را فراهم نماید.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذاران برای شهرستان کهنوج گفت: در این شهرستان در حوزه صنعت 22 جواز واحد صنعتی با سرمایه گذاری 29 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 594 نفر و 35 پروانه بهره برداری صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع 6 طرح سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج

رفع موانع 6 طرح سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج