مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:302022-12-25پزشكي

مافیای دارو در مقابل درمان های جدید غیر دارویی مقاومت می کند


وزیر بهداشت، نسبت به مقاومت مافیای دارو در مقابل اقدامات درمانی غیر دارویی که باعث کاهش درآمد آنها می شود، هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی در مراسم افتتاح مرکز گامانایف مجتمع بیمارستانی یاس، گفت: رشد علوم پزشکی به رشد بین رشته ای متکی است و در صورتی می توانیم موفقیت به دست آوریم که همه بخش ها باهم همکاری کنند.

وی افزود: یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، حوزه سلامت است و از سال های نخستین انقلاب تاکنون، رشد فزاینده ای در این حوزه را شاهد بودیم و می توان گفت پیشرفته ترین حوزه سلامت منطقه را دارا هستیم.

عین اللهی با اشاره به حضور خود در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در قاهره، تصریح کرد: در این رویداد، ایران از نظر شاخص های بهداشتی از بسیاری از کشورهای منطقه جلوتر بود.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران در مهار بسیاری از کشورها با حجم زیادی از مبتلایان و فوتی ها مواجه بودند، درحالیکه در کشور ما این بیماری به خوبی مدیریت و مهار شد.

عین اللهی با بیان اینکه موفقیت در مهار کرونا تنها به وزارت بهداشت محدود نمی شود، بلکه یک موفقیت تاریخی برای ملت ایران به حساب می آید، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه و مشارکت در واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، تأثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای دارو در مقابل درمان های جدید غیر دارویی مقاومت می کند

مافیای دارو در مقابل درمان های جدید غیر دارویی مقاومت می کند