مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:052022-12-25سياسي

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «مشق اربعین» در اصفهان


همزمان با ایام سوگواری حضر زهرا (س) نمایشگاه خوشنویسی مشق اربعین به همراه کارگاه هم نویسی شور فاطمی در اصفهان افتتاح شد.

- اصفهان - همزمان با ایام سوگواری حضر زهرا (س) نمایشگاه خوشنویسی مشق اربعین به همراه کارگاه هم نویسی شور فاطمی در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حاشیه برپایی این کارگاه، اظهار کرد: نمایشگاه و کارگاهی با عنوان مشق اربعین در ادامه فعالیت های نگارستان امام خمینی (ره) در بخش هنرهای تجسمی، طی دهه آخر صفر سال جاری برگزار شد و اساتید بزرگ خط جملات و عبارتی از زیارت اربعین را خطاطی کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان بزرگ خط عضو انجمن خوشنویسان اصفهان در این نمایشگاه حضور داشتند و حدود 30 تابلو خط نفیس و زیبا در این کارگاه یک روزه شکل گرفت، افزود: امروز به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه دیگری از تابلوهای کارگاه مشق اربعین برپا شد و در کنار این نمایشگاه نیز کارگاه خوشنویسی شور فاطمی با موضوع زیارت حضرت زهرا و جملاتی از حضرت امام درباره ایشان و مقام زن برگزار شد.

ترویج فرهنگ حسینی و فاطمی از منظر اندیشه امام خمینی (ره) مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان تاکید کرد: میزان استقبال از کارگاه مشق اربعین و شور فاطمی بسیار خوب بود و امیدواریم آثاری که تولید شدند در راستای ترویج فرهنگ حسینی و فاطمی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «مشق اربعین» در اصفهان

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «مشق اربعین» در اصفهان