مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:052022-12-25سياسي

راستینه: طرح تونل «بهشت آباد» در سطح دیوان عدالت اداری نیست


نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: مباحثی که امروز در خصوص اینکه دیوان عدالت اداری کشور حکم شروع مجدد پروژه تونل بهشت آباد را صادر کرده است، - احمد راستینه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مباحثی که امروز در خصوص اینکه دیوان عدالت اداری کشور حکم شروع مجدد پروژه تونل بهشت آباد را صادر کرده است، مطرح می شود به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد و این موضوع اصلا در سطح دیوان نیست.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح این مباحث دیگر محلی از اِعراب ندارد و این موضوع در وزارت نیرو، دولت و همچنین مجمع نمایندگان استان با حساسیت خاصی دنبال شده و می شود.

وی ادامه داد: این پروژه مسیر قانونی را طی نکرده است، مجوز زیست محیطی ندارد، در آن به حق آبه های استان مبدأ توجهی نشده و اشکالات فنی بسیاری در اجرا داشته است و به همین دلیل از روی میز وزارت نیرو برداشته شده است.

راستینه خاطرنشان کرد: آن چیزی که در سطح وزارت نیرو به صورت جدی مطرح است و توسط مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود این است که هر پروژه انتقال آب باید الزاما تمام مولفه های قانونی را به شکل درست و دقیق داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: طرح تونل «بهشت آباد» در سطح دیوان عدالت اداری نیست

راستینه: طرح تونل «بهشت آباد» در سطح دیوان عدالت اداری نیست