مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:502022-12-25سياسي

امامزاده قاسم دربند تهران غبارروبی شد+فیلم


آستان مقدس امامزاده قاسم علیه السلام هم زمان با ایام فاطمیه برگزار و در این مراسم به تبدیل این آستان به قطب فعال فرهنگی به ویژه برای نسل جوان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهم آیین غبارروبی آستان مقدس امامزاده قاسم علیه السلام با حضور جمعی از خادمان آستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام رستمی، مدیر آستان در سخنانی فعالیت های انجام شده در امامزاده قاسم علیه السلام را در راستای تکریم زائران و تبدیل این امامزاده به قطب فرهنگی مخصوص جوانان برشمرد و گفت: فعالیت های آستان امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام با شعار تغییر روزانه مقدمه تحول، با شتاب بالایی در حال انجام است.

رستمی ادامه داد: تلاش داریم تا این آستان به قطب فعال فرهنگی به ویژه برای نسل جوان تبدیل شود و در این راستا برنامه ریزی صورت گرفته است تا بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی گام برداریم.

در این مراسم همچنین محمد رستمی به مرثیه سرایی پرداخت و خادمان در فضایی معنوی و روحانی به غبارروبی آستان پرداختند.

امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام است و آستان مقدس این امامزاده در دربند تهران میزبان زائران و محبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزاده قاسم دربند تهران غبارروبی شد+فیلم

امامزاده قاسم دربند تهران غبارروبی شد+فیلم