مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:252022-12-25حوادث

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری کلاهبرداران اینترنتی میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

- به گزار ش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید محمد موسوی فرمانده انتظامی این شهرستان در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی به هویت های معلوم در سطح شهرستان کهگیلویه و برخی شهرستان های همجوار اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان می کنند، سریعاً موضوع در دستور کار مأموران کلانتری بخش چاروسا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، مأموران کلانتری بخش چاروسا با همکاری پاسگاه انتظامی کوشک به محل و مخفیگاه آن ها در یکی از شهرهای تابعه این شهرستان اعزام و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان این که متهمان در تحقیقات اولیه به برداشت بیش از 20 میلیارد ریال از حساب شهروندان اعتراف کردند گفت: کلاهبرداران پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

 موسوی از شهروندان درخواست کرد برای اقدام به خرید و فروش کالا در بستر اینترنت، از سایت های معتبر و قانونی استفاده کنند تا گرفتار کلاهبرداران و مجرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در کهگیلویه

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در کهگیلویه