مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:002022-12-25سياسي

مالک نام های تجاری تخفیفان و نت برگ به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم شد


طبق رأی و اعلام شورای رقابت، مالک نام های تجاری تخفیفان و نت برگ ، به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم و ملزم به پرداخت جریمه شد.

- مالک نام های تجاری "تخفیفان و نت برگ" به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم شد طبق رأی و اعلام شورای رقابت، مالک نام های تجاری "تخفیفان و نت برگ"، به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم و ملزم به پرداخت جریمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای رقابت اعلام کرد که در پی شکایت شرکت پارسی مهر نامی ایرانیان با نام تجاری تخفیش از شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا، با نام های تجاری تخفیفان و نت برگ ، شورای رقابت شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا را به دلیل ارتکاب رویه ضد رقابتی جریمه و دستور به توقف رویه ضد رقابتی داد.

همچنین شورای رقابت یکی شدن مالکیت دو نام تجاری نت برگ و تخفیفان را فسخ کرد.

شورای رقابت تخفیفان و نت برگ را به دلیل وادار کردن شرکای تجاری مشترک با تخفیش به دلیل استنکاف از معامله، به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم و بر اساس بند 12 ماده 61 فصل نهم اصل 44 قانونی اساسی، به پرداخت جریمه نقدی ملزم کرد.

در همین راستا، شورای رقابت یکی شدن مالکیت دو نام تجاری تخفیفان و نت برگ را موجب افزایش بیشتر تمرکز در بازار تخفیف گروهی دانسته و به فسخ انتقال مالکیت نام تجاری نت برگ به آرمان فناوری هوشمند آریا و بازگرداندن سهام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک نام های تجاری تخفیفان و نت برگ به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم شد

مالک نام های تجاری تخفیفان و نت برگ به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم شد