مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:552022-12-25اقتصادي

لاینینگ تونل های مسیر ایلام - مهران تا پایان سالجاری تکمیل می شود


مهران تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با موضوع بررسی مسائل روز استان در دانشگاه ایلام افزود: از نظر تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور رتبه نخست کشور را کسب کردیم و هیچ مانعی برای تبدیل وضعیت ایثارگران نداریم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم مصمم به تکمیل سامانه گرمسیری در ایلام است، گفت: در دولت سیزدهم با جدیت سامانه گرمسیری پیگیری می شود که 18 هزار هکتار از اراضی استان با بهره برداری از این طرح مشروب و سه هزار نفر بصورت مستقیم مشغول بکار می شوند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: برای هدایت آب تا پشت سد کنجانچم سه هزار و 500 میلیارد تومان لازم است که قول مساعد گرفته شد تا پایان امسال آب برای سامانه گرمسیری تا پشت سد کنجانچم هدایت شود.

استاندار ایلام در ارتباط با بحث جاده سازی به ویژه جاده مهران - ایلام، گفت: تمامی تلاش ها ما در حال حاضر این است که لاینینگ تونل های این مسیر تا پایان امسال تکمیل و آسفالت تونل ها نیز بسرعت انجام شود.

استاندار ایلام در ادامه در پاسخ به سوال اعضای حاضر در نشست در خصوص وضعیت شهر ایلام، گفت: استانداری در امور شهرداری بصورت مستقیم دخالت نمی کند اما بر امور شهرداری با جدیت نظارت دارد و تا حد توان هم به شهرداری کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاینینگ تونل های مسیر ایلام - مهران تا پایان سالجاری تکمیل می شود

لاینینگ تونل های مسیر ایلام - مهران تا پایان سالجاری تکمیل می شود