مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:312022-12-25سياسي

احیای کارخانه قند ممسنی در مارپیچ وعده های کلیشه ای/ دستاورد یک ساله، تقریبا هیچ!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی،  احیای 4 کارخانه قدیمی استان از نخستین روزهای فعالیت مدیریت اجرایی کنونی استان در دستور کار قرار گرفت و با سفر رییس جمهور به استان فارس در قالب یک ماموریت ویژه به استاندار ابلاغ شد.

اما اکنون پس از گذشت بیش از یک سال از عمر مدیریت عالی استان، همچنان این کارخانه ها بلاتکلیف مانده اند و آثاری از فعالیت در آنها دیده نمی شود.

کارخانه قند ممسنی از جمله این واحد های صنعتی است که بیش از یک سال از بازدید معاون اجرایی رییس جمهور و دستور احیای آن می گذرد.

در این مدت جلسات متعددی در تهران و شیراز با این هدف برگزار شد اما نتیجه آن هر چه بوده، تاکنون منجر به راه اندازی کارخانه نشده است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در آخرین جلسه خبری خود با ابراز نارضایتی از روند احیای کارخانه قند ممسنی گفت: بنده به عنوان استاندار فارس از نحوه کار راضی نیستم، اگر چه دادستان شهرستان از اقدامات راضی شده اما بنا به مزایده گذاشتن کارخانه را داریم.

با این وجود نه از اقدام برای مزایده کارخانه خبری است و نه اتفاق خاصی در مسیر احیای کارخانه رخ می دهد.

مهر ماه بود که معاونت اقتصادی استاندار از رسیدن ماشین آلات بخش چغندری کارخانه به گمرک شهریار خبر داد و همچنین اعلام کرد سازمان غله مأموریت یافته برای راه اندازی فاز یک کارخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه قند ممسنی در مارپیچ وعده های کلیشه ای/ دستاورد یک ساله، تقریبا هیچ!

احیای کارخانه قند ممسنی در مارپیچ وعده های کلیشه ای/ دستاورد یک ساله، تقریبا هیچ!