مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:302022-12-25سياسي

ساماندهی اعزام بانوان مبلغه به نقاط مختلف شهرستان اردستان


رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان با اشاره به ساماندهی اعزام بانوان مبلغه به نقاط مختلف این شهرستان گفت: روحانیون در مراکز مختلف، برای برپایی جلسات گفتمان دینی حضور دارند.

- حجت الاسلام سید علی طباطبایی نژاد در گفت وگو با و ریاست محترم سازمان تبلیغات، پیگیری هر کار فرهنگی روی زمین مانده می تواند برعهده سازمان تبلیغات باشد.

طباطبایی نژاد بیان کرد سازمان تبلیغات اسلامی مسائل فرهنگی جامعه را اولویت سنجی کرده و در حال حاضر اولویت جامعه را بر مبنای نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین و همچنین جمعیت و حوزه بانوان و نوجوانان قرار داده است.

وی ادامه داد: در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با توجه به هم افزایی و اتحاد میان دوایر دولتی در زمینه های مختلف کارهای مشارکتی خوبی انجام شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان تصریح کرد: در خصوص مباحث مربوط به جمعیت 6 همایش از جمله سه همایش با عنوان ایران جوان بمان با حضور حجت الاسلام وافی کارشناس جمعیت در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و سه همایش خانواده شاد با حضور خانواده دکتر داوودی در هر سه شهر برگزار شده است.

طباطبایی نژاد با اشاره به معرفی استاد به شبکه بهداشت برای برگزاری دوره های پیش از ازدواج و نظارت بر اجرای صحیح این جلسات، یادآور شد: در حوزه بانوان هم برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اعزام بانوان مبلغه به نقاط مختلف شهرستان اردستان

ساماندهی اعزام بانوان مبلغه به نقاط مختلف شهرستان اردستان