مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:152022-12-25اجتماعي

هوای سرد در اردبیل تا پایان هفته تداوم دارد/بارش پراکنده برف


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا پایان هفته و اواخر روز چهارشنبه شرایط جوی در اردبیل ناپایدار و هوای سرد در این استان حاکم خواهد بود.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی هرچند هسته مرکزی سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور خارج شده اما ضمن تداوم هوای سرد همچنان تا صبح چهارشنبه شرایط جوی نسبتاً ناپایدار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری در ساعات شبانه همراه با مه رقیق خواهد بود، خاطرنشان کرد: همچنین در بعضی ساعت ها با تقویت ناپایداری و افزایش ابر در نواحی کوهستانی و ارتفاعات مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده برف پیش بینی می شود مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه روز دوشنبه با ناپایداری نسبی شرایط جوی آسمان در اغلب مناطق صاف تا نیمه ابری خواهد بود، گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد در بیشتر مناطق استان خواهیم داشت.

محمدی بیان کرد: از اواخر وقت پنجشنبه علاوه بر وزش باد خزری آسمان استان ابری شده و در برخی مناطق بارش خفیف برف احتمال می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد در اردبیل تا پایان هفته تداوم دارد/بارش پراکنده برف

هوای سرد در اردبیل تا پایان هفته تداوم دارد/بارش پراکنده برف