مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:152022-12-25سياسي

سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران/40 مصوبه تصویب شد


کاروان خدمت شهرستان نایین در سفری 12 ساعته به منظور بررسی مشکلات و مطالبات مردم به روستاهای دهستان بافران سفر و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاروان خدمت شهرستان نایین در سفری 12 ساعته برای بررسی مشکلات و مطالبات مردم به روستاهای دهستان بافران سفر کردند.

کاروان خدمت در روستاهای سپرو، سهیل، فرح آباد، بنوید سفلی، هند چوب، بنوید علیا و مزرعه امام ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات مردم حضور و با اهالی این روستاها دیدار کرد.

کلوت محمدیه و نقطه حادثه خیز دسترسی به معدن شرکت سیمان و بررسی نحوه ساماندهی برطرف نمودن مشکلات این دو نقطه نیز از مقصد دیگر این کاروان بود.

در پایان سفر در روستای مزرعه امام، ملاقات مردمی انجام و جلسه تخصصی جمع بندی مصوبات سفر با مردم برگزار شد و کاروان خدمت با مادر شهید مرتضی طالبی در روستای مزرعه امام نیز دیدار کردند.

سفر کاروان خدمت نایین به نقاط مختلف شهرستان مبتنی بر نظام مسائل محمد کریمی در حاشیه سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کاروان خدمت مبتنی بر نظام مسائل و با رویکرد مسئله محوری و حضور آگاهانه و عالمانه در روستاها و شهرها را، دومین سفر خود را به روستاهای دهستان بافران انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران/40 مصوبه تصویب شد

سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران/40 مصوبه تصویب شد