مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:102022-12-25اقتصادي

بنزین سال آینده گران نمی شود/ بودجه یارانه افزایشی نداشته است


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمد دولت به علت افزایش تعداد خودرو و مصرف سوخت بیشتر شده است؛ بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه دیدم قیمت بنزین سال آتی افزایش نمی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زنگنه نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه 4 دی ماه) در جمع خبرنگاران درباره اینکه در لایحه بودجه سال 1402 افزایش قیمت بنزین پیش بینی شده است؟ گفت: قیمت بنزین در بودجه سال آتی تقریباً با همان نرخی که امسال هست، تعیین شده اما درآمد دولت از این محل با مقداری افزایش به دلیل افزایش تعداد خودرو و استفاده بیشتر از سوخت تعیین شده است؛ بنابراین بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه مشاهده کردم، قیمت بنزین در سال آتی افزایش نمی یابد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره احتمال تغییر در پرداخت یارانه در سال آتی اظهار کرد: در خصوص یارانه ها بر اساس جداول اولیه ای که از تبصره 14 لایحه مشاهده کردیم و هنوز رسماً اعلام نشده، حاکی از این است که همین وضعیت یارانه ها به صورت نقدی حفظ می شود.

هنوز دولت میزان یارانه سال بعد را افزایش نداده است زنگنه اظهار کرد: زمان اینکه دولت تصمیم گیری کند که سال آتی یارانه نقدی را ادامه دهد یا کالابرگ الکترونیکی بدهد، الان است؛ البته من فکر می کنم همین مسیر ادامه پیدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین سال آینده گران نمی شود/ بودجه یارانه افزایشی نداشته است

بنزین سال آینده گران نمی شود/ بودجه یارانه افزایشی نداشته است