مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:552022-12-25بين الملل

24 فروند جنگنده سوخو35 از مسکو در راه تهران


یک رسانه صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که روسیه در حال تدارک ارسال جنگنده سوخو35 به ایران در آینده ای نزدیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشریه آنلاین تایمزآواسراییل، به نقل از مقامات اطلاعاتی غرب مدعی شد که روسیه خود را برای ارسال جنگنده سوخو35 به ایران در آینده ای نزدیک مهیا می کند.

این گزارش مدعی شده که توافق مذکور شامل ارسال 24 فروند جنگنده سوخو35 است که در ابتدا قرار بود برای مصر تامین شود که به نوشته این رسانه، آمریکا مانع نهایی شدن این توافق شده است.

به ادعای تایمزآواسراییل، سنگ اندازی آمریکا باعث شده تا مسکو به فکر خریدار تازه ای افتاده و در نتیجه تهران را به عنوان مشتری جدید پیدا کند.

این رسانه به نقل از مقامات اطلاعاتی غرب مدعی شده که خلبانان ایرانی پیش تر از این جنگنده ها به طور آزمایشی استفاده کرده اند.

واشنگتن مدعی شده که ایران و روسیه به ویژه از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین در 24 فوریه(5 اسفند 1400)، همکاری نظامی گسترده ای را آغاز کرده اند.

این گزارش در حالی منتشر شده که دیروز(شنبه) یک مقام ارشد اوکراینی با تکرار ادعاهای بی اساس مبنی بر ارسال سلاح از تهران به مسکو، خواستار انحلال کارخانه های اسلحه سازی ایران شد! وزارت امور خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای واهی خود، هفته گذشته مدعی شد که پهپادهای ساخت ایران که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 فروند جنگنده سوخو35 از مسکو در راه تهران

24 فروند جنگنده سوخو35 از مسکو در راه تهران