مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:552022-12-25اقتصادي

خروج طرح نهضت ملی مسکن قم از بلاتکلیفی/ ویلایی سازی منتفی شد


پس از وقفه دو ماهه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم به دلیل بررسی انتخاب شیوه ساخت، بنا به تصمیم استان این پروژه به صورت آپارتمانی ساخته خواهد شد و روش ویلایی سازی منتفی شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم با الحاق اراضی 560 هکتاری به محدوده شهر از ابتدای شهریور ماه سال جاری آغاز و نقشه های ساختمانی این طرح در قالب 15 محله آماده شد و حتی استاندار قم نیز به محل پروژه رفت و شروع به کار نهضت ملی مسکن در قم را اعلام کرد؛ اما به یکباره موضوع ویلایی سازی در استان مطرح شد و جمعی از شهروندان قمی با راه اندازی پویش مخالف با آپارتمان سازی در طرح نهضت ملی مسکن قم از استاندار قم خواستند تا از احداث آپارتمان های مرتفع در اراضی 560 هکتاری پردیسان جلوگیری کند.

این گروه معتقد بودند، نحوه اجرای نهضت ملی مسکن در شهر مقدس قم به صورت آپارتمان های پنج تا هفت طبقه بر خلاف نظر رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، علما و اساتید حوزه و دانشگاه است که تجربه های ناموفق و خسارت بار گذشته را نیز پیش رو دارد.

معاون مسکن و ساختمان و قائم مقام وزیر وقت در نهضت ملی مسکن نیز در سفر به شهر قم موضوع ویلایی سازی نهضت ملی مسکن در قم را پیگیر شد و حتی در جمع اهالی پردیسان قول اجرای آن را هم داد که همین امر موجب شد تا نحوه اجرای طرح نهضت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج طرح نهضت ملی مسکن قم از بلاتکلیفی/ ویلایی سازی منتفی شد

خروج طرح نهضت ملی مسکن قم از بلاتکلیفی/ ویلایی سازی منتفی شد