مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:452022-12-25اقتصادي

گام های اولیه بهره مندی از طرح مولدسازی دارایی های دولت به سود مدرسه سازی


سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تحقق اهداف ترسیم شده برای رسیدن به نقطه مطلوب در کیفیت و ایمنی فیزیکی مدارس سراسر کشور مستلزم به کار بستن رویکرد جهادی و انقلابی در امر مدرسه سازی است که با افزایش مشارکت های مردمی امکان پذیر است.

- سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تحقق اهداف ترسیم شده برای رسیدن به نقطه مطلوب در کیفیت و ایمنی فیزیکی مدارس سراسر کشور مستلزم به کار بستن رویکرد جهادی و انقلابی در امر مدرسه سازی است که با افزایش مشارکت های مردمی امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خان محمدی در گردهمایی مدیران کل استانی این سازمان اظهار کرد: در رویکرد جهادی و انقلابی علاوه بر بهره گرفتن از توان و حمایت خیران ارجمند، جلب و جذب مشارکت های مردمی و بسیج کردن ظرفیت های مردمی به عنوان یک اولویت مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی توجه به گروه های جهادی را در دوره جدید مدیریت این دستگاه برجسته و هدفمند عنوان کرد و گفت: در دوره جدید مدیریت باید تلاش کنیم مسیر برای ورود گروه های جهادی در مدرسه سازی هموار شود.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: در این رویکرد نگاه به خیران به خاطر امکانات و توان مالی آن ها نیست، بلکه بر اساس کرامت و تقدیر از کار بزرگ خیران مدرسه ساز برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اولیه بهره مندی از طرح مولدسازی دارایی های دولت به سود مدرسه سازی

گام های اولیه بهره مندی از طرح مولدسازی دارایی های دولت به سود مدرسه سازی