مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:402022-12-25بين الملل

توییتر به دستور آمریکا «روایت های ضد اوکراینی» را سانسور می کند


تازه ترین اسناد توییتر نشان می دهد که سازمان سیا، پنتاگون و دیگر آژانس های اطلاعاتی و مجری قانون آمریکا این شبکه اجتماعی را تحت فشار قرار می دهند تا روایت های ضد اوکراینی که با منافع واشنگتن در حوزه سیاست خارجی در تضاد هستند، - توییتر به دستور آمریکا روایت های ضد اوکراینی را سانسور می کند تازه ترین اسناد توییتر نشان می دهد که سازمان سیا، پنتاگون و دیگر آژانس های اطلاعاتی و مجری قانون آمریکا این شبکه اجتماعی را تحت فشار قرار می دهند تا روایت های ضد اوکراینی که با منافع واشنگتن در حوزه سیاست خارجی در تضاد هستند، سانسور و حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راشا تودی، مت تایبی، روزنامه نگار آمریکایی گفت: تازه ترین اسناد توییتر نشان می دهد که اف بی آی به عنوان یک دربان برای نظارت و سانسور محتویات بسیاری از شبکه های اجتماعی محسوب می شود و این عملیات آژانس های بسیاری را از وزارت امور خارجه آمریکا گرفته تا پنتاگون شامل می شود.

هزاران درخواست از جانب اف بی آی مبنی بر سانسور محتویات توییتر منتشر شده است اما اکثر آن ها هیچ ارتباطی به مسئله دخالت خارجی ندارند و کاملا جزو مسائل داخلی محسوب می شوند.

براساس اسناد منتشر شده و ارتباطات داخلی، توییتر درخواست های بسیاری را دریافت کرده و به دلیل حجم بالای آن ها مجبور به اولویت بندی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر به دستور آمریکا «روایت های ضد اوکراینی» را سانسور می کند

توییتر به دستور آمریکا «روایت های ضد اوکراینی» را سانسور می کند