مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:202022-12-25اجتماعي

وضعیت بارش ها و دمای تهران تا پایان هفته


براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران همراه با بارش باران و برف از امروز تا پایان هفته کاهش دمای شبانه پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش یابی مدل های عددی، وضعیت جوی استان تا روز چهارشنبه (7 دی ماه) در برخی نواحی استان تهران (برای مرکز و نیمه جنوبی در روزهای یکشنبه، اواخر وقت سه شنبه تا چهارشنبه) به ویژه نیمه شمالی با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی با کولاک و پدیده مه پیش بینی می شود.

دراکثر مناطق استان به ویژه ارتفاعات برای امروز شاهد کاهش دمای شبانه خواهیم بود و ماندگاری آن تا پایان هفته مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای 8- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (5 دی ) نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (6دی) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم با احتمال بارش پراکنده در شب با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بارش ها و دمای تهران تا پایان هفته

وضعیت بارش ها و دمای تهران تا پایان هفته