مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:202022-12-25سياسي

ساماندهی میدان دام تبریز ضروری است


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی و عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ساماندهی میدان دام تبریز ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریدون بابایی اقدم صبح یک شنبه در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: ساماندهی میدان دام تبریز بسیار حائز اهمیت است چراکه این موضوع در بحث منظر شهری نیز خودنمایی می کند.

وی افزود: هم اکنون معابری همچون ورودی آناخاتون در این خصوص وضعیت مناسبی ندارد و روز به روز شاهد حرکت دامداران تا ورودی شهر هستیم.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص لایحه اصلاح در برنامه و بودجه مصوب سال 1401 اظهار کرد: امیدوارم شاهد تداوم شفاف سازی و اطلاع شورا از عملکرد شهرداری در حوزه های مختلف باشیم و این رویکرد ادامه یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر لزوم مشخص شدن دقیق تغییرات در بودجه پروژه های عمرانی، گفت: باید مشخص شود آیا امسال پروژه ها تمام می شوند یا به سال آینده موکول خواهد شد.

وی خواستار حفظ بودجه مناطق کم برخوردار شهر شد و افزود: افزایش عملکرد درآمدی اقدام مناسبی است، ولی در حوزه حذفیات تلاش کنیم که آمار پایینی داشته باشیم.

بابایی اقدم با قدردانی از کارکنان حوزه عمرانی شهرداری تبریز گفت: امیدوارم با بودجه خوب عمرانی شاهد تداوم فعالیت عمرانی در سطح شهر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی میدان دام تبریز ضروری است

ساماندهی میدان دام تبریز ضروری است