مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:552022-12-25سياسي

بهادری جهرمی: دولت با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد نمی کند


این دولت، دولتی نیست که با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد کند بلکه با یک سیاست متوازن تلاش می کند تا چرخ اقتصاد ما بچرخد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت صبح روز جمعه (2 دی ماه) در نشست مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی خواهران در آبعلی حاضر شد و به پرسش های دانشجویان حاضر در این اردو پاسخ داد.

بهادری جهرمی در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت توجه و برنامه ریزی برای آینده گفت: در آیات و روایات داریم که هر کشور و قومی خودش آینده اش را ترسیم و طراحی می کند و تصمیم می گیرد که پیشرو و آینده ساز باشد یا پیرو باشد و آینده اش را دیگران بسازند.

در این مسیر هم طبیعتاً رقابتی بین افراد و جوامع وجود دارد و هر که فعال تر باشد، موفق تر است.

وی ادامه داد: ما با توجه به اختلاف دیدگاه جدی که در جهان بینی مان با برخی کشورها داشتیم، در مسیری که برای رشد طراحی می کنیم نیز نگاه متفاوتی داریم.

مسئله این است که جامعه مطلوب چه جامعه ای است، به عنوان مثال در آن آزادی ازدواج با همجنس نماد آزادی و مطلوبیت است یا اینکه استحکام بنیان خانواده مطلوبیت دارد؟ سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در رقابت برای آینده سازی به ویژه بعد از جنگ جهانی دوم، تفاوت معناداری بین کشورهای جهان ایجاد شد؛ عده ای از کشورها درگیر جنگ شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: دولت با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد نمی کند

بهادری جهرمی: دولت با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد نمی کند