مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:302022-12-25فرهنگي

تاجران اولین کاشفان «سینما» بودند


منوچهر شاهسواری تهیه کننده سینما و محسن بهلولی از داوران جایزه پژوهش سال سینمای ایران به بررسی نسبت سینمای ایران با «پژوهش سینما» پرداختند.

- منوچهر شاهسواری تهیه کننده سینما و محسن بهلولی از داوران جایزه پژوهش سال سینمای ایران به بررسی نسبت سینمای ایران با پژوهش سینما پرداختند.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- زهرا منصوری: جایزه پژوهش سال سینمای ایران عنوان جایزه ای است که چند روز پیش اختتامیه پنجمین دوره معرفی برگزیدگان آن، برگزار شد و تعدادی از پژوهشگران سینما جایزه این رویداد را از آن خود کردند.

اما در این دوره هم مثل چهار دوره گذشته، بازتاب زیادی از این رویداد در ویترین رسانه ای سینمای ایران دیده نشد.

این البته خاصیت حوزه تئوریک و علمی است که در سایه سنگین جذابیت رویدادهای روزمره، نادیده می مانند و توجه کمتری را به سمت خود جلب می کنند.

بهانه برگزاری این نشست، تنها پرداختن به ابعاد رسانه ای فرآیند اهدای یک جایزه پژوهشی در سینمای ایران نبود، سوال مهمتری در ذهن داشتیم و که آورده پنج دوره برگزاری یک رویداد با موضوع پژوهش در سینما برای جریان تولید و عرضه فیلم در سینمای ایران چه بوده است؟ یعنی این جایزه کدام خلأ را در سینمای ایران پر می کند و چقدر برای فعالان اصلی سینمای ایران، مهم است؟ آنچه به عنوان محصول سینما، در این سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجران اولین کاشفان «سینما» بودند

تاجران اولین کاشفان «سینما» بودند