مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:202022-12-25اقتصادي

برنامه ریزی برای توزیع هوشمند مرغ در خوزستان


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برنامه ریزی برای توزیع هوشمند مرغ در استان خبر داد و گفت: اولویت اول برای توزیع هوشمند با مرغ کشتار روز است اما در ادامه دیگر اقلام کالای اساسی نیز به صورت هوشمند توزیع خواهند شد.

- علی رحم کریمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی برای توزیع اقلام اساسی کشاورزی به صورت هوشمند اظهار کرد: توزیع کالای اساسی کشاورزی به صورت هوشمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است و از این رو در خوزستان نیز این مساله در حال پیگیری و برنامه ریزی است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرایی مدیریت توزیع هوشمند در راستای ساماندهی و یکپارچه سازی زنجیره تأمین تا مصرف محصولات و فرآورده های کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در مرحله اول اولویت با توزیع هوشمند مرغ کشتار روز است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: شیوه نامه ای در حال تدوین و برنامه ریزی است که ابتدا اولویت اول برای توزیع هوشمند با مرغ کشتار روز باشد اما در ادامه دیگر اقلام کالای اساسی نیز به صورت هوشمند توزیع خواهند شد.

کریمی ادامه داد: مدیریت یکپارچه گردش محصول، گزارش داده و گردش فرآیندهای مالی محصولات و فرآورده های کشاورزی، نظارت موثر و هدفمند بر زنجیره های تأمین، تولید، فرآوری، ذخیره سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای توزیع هوشمند مرغ در خوزستان

برنامه ریزی برای توزیع هوشمند مرغ در خوزستان