مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:152022-12-25اقتصادي

لزوم اقدام اورژانسی برای تامین مسکن و کاهش تراکم جمعیت


همدان_رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: کنترل تورم و قیمت بخش مسکن اجرای اقدامات اورژانسی لازم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورا که پیرامون هم اندیشی در خصوص مشکلات مسکن برگزار شد، افزود: امروزه مسکن به یکی از مهمترین مطالبات و دغدغه های مردم تبدیل شده است زیرا در شرایط کنونی بخش عمده ای از هزینه های یک خانواده به بخش مسکن اختصاص داده می شود.

حیدری با اشاره به مشکلات و بحران های متعدد کشور اظهار کرد: چنانچه حاکمیت بتواند طی دو تا سه سال آینده مشکل مسکن را حل کند بیشترین رضایتمندی را برای مردم ایجاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه هزینه مسکن باید در سبد خانوارها کاهش داده شود، اضافه کرد: برای کنترل تورم بخش مسکن اقدامات اورژانسی لازم است که در این راستا اقدام و تحرک حاکمیت در حوزه مسکن می تواند پاسخگوی بسیاری از مباحث اقتصادی باشد.

حیدری با بیان اینکه توجه به بخش مسکن، رونق اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله تولید، کنترل قیمت مسکن، اشتغال، بسترسازی زمینه ازدواج، کاهش آسیب های اجتماعی و … را به دنبال دارد، اضافه کرد: وظیفه مدیریت شهری تنها در خصوص امور شهری و خدماتی نیست بلکه شورای ظرفیت خوبی در حوزه های مختلف حاکمیتی دارد که قانون به آنها آن اجازه می دهد در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدام اورژانسی برای تامین مسکن و کاهش تراکم جمعیت

لزوم اقدام اورژانسی برای تامین مسکن و کاهش تراکم جمعیت